Joulukalenterin 4 luukku

4.12.2023

Seuraavaksi vuorossa Willem Van Schevikhoven esittely.

Olen 37-vuotias järvenpääläinen yrittäjä ja kahden kauden poliitikko. Toimin tällä hetkellä kaupunginvaltuuston varapuheenjohtajana, jota ennen olen toiminut Mestaritoiminta Oy hallituksen puheenjohtajana, sekä kaupunginhallituksessa jäsenenä ja varapuheenjohtajana. Hyvinvointialueella toimin aluevaltuutettuna ja Kehittämis- ja tulevaisuuslautakunnan jäsenenä.

Perheestäni löytyy vaimoni Paula, sekä norjalainen metsäkissamme Viktor. Työtäni olen tehnyt koko työuran tiedon ja liiketoiminnan parissa. Ensin 16 vuotta kokopäiväisenä yrittäjänä, ja nyttemmin palkkatyössä data-analyytikkona. Vastausten etsiminen ja perusteltujen johtopäätösten tekeminen onkin mieluisimpia ja mielestäni tärkeimpiä asioita niin poliittisessa kuin työhön liittyvässä päätöksenteossa.

Uskon tasa-arvoiseen ja ahkeruuteen kannustavaan Suomeen, jonka takia olen juuri Kokoomuksessa. Kokoomuksessa voi olla joskus myös eri mieltä, ja siihen kannustetaan. Tämä tekee juuri Kokoomuksesta minulle oikean puolueen ja paikan vaikuttaa arvojeni ahkeruuden ja yrittelijäisyyden mukaisesti.

Willem van Schevikhoven

Kaupunginvaltuutettu ja Aluevaltuutettu