Kuntavaalit 2021

Kuntavaalit 18.4.2021

Kuntavaalit ovat monella tapaa tärkeät, ja meitä odottaa koronakriisin jälkeen iso uudelleenrakentamisen urakka.

Kuntatalous on haasteiden edessä ja opetus- ja kasvatuspalvelut ovat yhä suuremmassa roolissa. Kokoomus haluaa rakentaa tulevaisuutta hoitamalla taloutta vastuuntuntoisesti, panostamalla hyvinvointiin ja koulutukseen sekä helpottamalla työntekoa ja yrittämistä.

Kuntavaalien ehdokashankinta on käynnissä
Järvenpään Kokoomus on nimennyt kuntavaaliehdokkaiksi seuraavat: Päivi Christensen, Mona Geitel, Johanna Heikkinen, Pekka Hippi, Henri Kontkin, Rita Kostama, Eivor Kotilainen, Esa Kukkonen, Kerkko Kämäräinen, Pekka Kärkkäinen, Tuomas Käyhkö, Toni Lätti, Seán McLoughlin, Vesa Müller, Iida Niva, Mika Nurmela, Petri Ovaska, Hanna Partanen, Suvi Pohjonen, Topi Rantala, Peter Ruonakoski,  Riitta Saarnivuo, Lasse Savolainen, Willem van Schevikhoven, Ville Sihvo, Terttu Sihvola-Rauttu, Sari Sillanmäki-Kuokkanen, Teemu Sillsten, Eija Somervuori, Sami Styrman, Teemu Tietäväinen, Antti Vesala, Tatu Viitala ja Keijo Walve, Lars-Erik Wilskman ja Tiia Östberg.

Ilmoittaudu Järvenpään Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaaksi tai ehdota ehdokasta! www.ehdolle.fi

Kokoomus haluaa kehittää kotikaupunkia suurella sydämellä. Meille on tärkeää luoda hyvinvointia kaikenikäisille kuntalaisille, erilaisille perheille ja huolehtia palveluiden laadukkaasta järjestämisestä. Haluamme vahvistaa yritysten toiminnan ja työpaikkojen luomisen edellytyksiä. Talouden hoitaminen vastuullisesti on erityisen lähellä sydäntämme. Pidämme hyvää huolta ympäristöstä ja luonnosta sekä arjen turvallisuuden luomisesta.

Kokoomuslaisessa kunnassa sydän on oikealla – tutustu Järvenpään kokoomuksen kuntavaaliohjelmaan.

Tiia Östberg, puheenjohtaja
puh. 045 279 4748, Tiia.ostberg(at)gmail.com